Kartal Escort Anal Kübra

Aslında çok uzun olmadı arkadan vermeye başlayalı! Yani o seks filmlerinde izlediğiniz anal deliğine kavanoz sokanlardan değilim! En azından o kadar geniş bir deliğim yok! Kartal Escort Anal Kübra olarak size genel itibariyle arka deliğimden bahsedeceğim ancak, merak ettiğiniz bir konu olursa bunu lütfen aşağıda belirtin! Yeni müşterilerimin istek, öneri ya da sorularına en iyi şekilde cevap vermek isterim! Aslında anal deliğimin güzel olduğuna, ilk lise yıllarımda fark etmiştim! Sınıf arkadaşımın çok tatlı ve ele gelen bir popom olduğunu söylemesiyle kendime olan özgüvenim gelmişti! İlk başlarda ilişkiye girmekten dolayı korkularım olduğu için, evde penise benzer objeleri arkadan içime almaya başladım! Gerçekten ilk günceler çok acıtsa da gün geçtikçe zevk almaya başladım!

şuan 22 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak geçmişimde ne kadar sağlam bir girişim ile anal seks yapmaya başladığımı anlatmak istedim! Kalçamda çok küçük bir doğum izi bulunmakta! Bunun tesadüfen olduğunu düşünmüyorum! Bence bu bir mesaj olmalı! Sen gelirini burandan kazanacaksın diye bir işaret koyulmuş gibi! Zaten beni domaltıp arkamdan köklerken göreceksiniz! Kartal Escort olarak ilişkilerimde çoğunlukla sempatik tavır sergiliyorum!

Sadece temizlik konusunda dikkatli olmayan müşterilerime yakın olamıyorum! Yani iğrenmek demeyeyim ancak fazla yakınlaşamıyorum! Hiçbir şey yok gibi birde benim bu hareketlerime karşı tavır alan kişileri anlamıyorum! Anal Escort olarak sağlam ve zevkli bir ilişki yaşamak istiyorsanız, bu sayfa üzerinden iletişime geçebilir, asistanımdan randevu alabilirsiniz!

  

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • Sevgili sıcaklığında bir görüşme olacak ama bazı sınırlarım da var!

    Ucuz ve Güzel Bostancı Escort Arayanlar Gelsin

    by on 12 Kasım 2019 - 0 Comments

    Ucuz ve Güzel Bostancı Escort Arayanlar Gelsin Baştan söylemek isterim ki benimle yapacağınız görüşme ihtiyacınızı gidermekten öteye gitmeyecek. Yani benimle olsun istiyorum. Oldubittiye getirdiğimi söylemek biraz güç ama uzun uzadıya da görüşmüyorum. Tek seanslık anlaşmalar yapıyorum ve boşaldığınızda benim de işim bitmiş oluyor. Tabi bu görüşme sıradan koyduğum bazı yasaklar var. Onları sıralayacak olursam: Öncelikle […]

  • Yüzüne Ağzına Boşalabileceğiniz Doyumsuz Kadıköy Escort

    by on 1 Temmuz 2019 - 0 Comments

    Yüzüne Ağzına Boşalabileceğiniz Doyumsuz Kadıköy Escort Aradığınızı duydum, doğru mu bu? O halde doğru yere gelmiş olmalısın. Sana kısaca kendimden bahsedeceğim ve bunu yaparken de sıkmama özen göstereceğim. Sıkılmaya başlasanız bile okumaya devam edin, beni ne kadar iyi tanırsanız o kadar iyi anlaşırız… Adım Nesrin’dir. Bir yılımı doldurmadım ama bu süreçte Kadıköy eskort olarak erkekleri […]

  • Mutlu Olmak Her İnsanın Hakkıdır!

    Sınırsız Hizmetleriyle Balık Etli Escort Kadıköy Feride

    by on 29 Haziran 2019 - 0 Comments

    Sınırsız Hizmetleriyle Balık Etli Escort Kadıköy Feride Bu hayatta her şey olabilirim ama kesinlikle sıkıcı bir kadın olmam. Uzun lafın kısası; Sınırsız Hizmetleriyle Balık Etli Escort Kadıköy Feride adıyla seni hem mutlu edecek hem de zevkten deliye döndüreceğim. Her zaman ne istediğini bilen biri olduğum için verdiğim kararlarda kolay kolay pişmanlık duymuyorum. Zaten sonuç olarak […]

  • Fazla söze gerek yok fotoğraflar her şeyi anlatıyor!

    Yabancı Escort Arayışındaysanız Şerifali'den Rus Polyana

    by on 29 Haziran 2019 - 0 Comments

    Yabancı Escort Arayışındaysanız Şerifali’den Rus Polyana Ataşehir ve Ümraniye civarındaysanız ve Yabancı Escort Arayışındaysanız Şerifali’den Rus Polyana var. Şuanda kim olduğumu, neler yaptığımı veya gerçekten fotoğraflardaki gibi biri olup olmadığımı merak ettiğini biliyorum ama her şeyin bir sırası var. Sabırlı olursan beni tanıyabilir hatta vajinamı bile görebilirsin 🙂 Rusya’dan İstanbul’a Temelli Geldim! Beyler ve bayanlar; […]

  • Yaz Okuluna Kalan Üniversiteli Ümraniye Escort Eylül

    by on 30 Haziran 2019 - 0 Comments

    Yaz Okuluna Kalan Üniversiteli Ümraniye Escort Eylül EE sene boyunca gezer, tozar, içersen ondan sonra böyle Yaz Okuluna Kalan Üniversiteli Ümraniye Escort Eylül adıyla ilan verirsin 🙁 Yanlış anlamayın işimi sevmediğimden değil ama memleketimi özledim. Yazın İstanbul gerçekten hiç çekilmiyor. Bu arada piyasada yeni filan da değilim. Okula başladığımdan beri param bittikçe ilan verir, müşteri […]